10. april 2010

Travel lørdag og loppis-funn...

På årets første loppemarked fant jeg
denne og falt bare helt pladask!!!
Egentlig ikke min stil - men vakre farger og
ser litt krakelert ut... Og til den nette sum av kr 20,-.
Vi får se om den får bli...

Den har foreløpig fått plass på pidestallen min

Bare kort innpå for å vise dere litt av dagens
"fangst" fra årets første loppemarked.
Her går det unna i svingene skal jeg si. Kl. 0945 sto
jeg og ventet på at dørene skulle åpnes på
for mitt vedkommende årets første loppemarked.
Og hjelpe meg så mye folk!!! Men alt foregikk i ro og
fordragelighet så det var ille (veldig) moro.

Dagens fangst ble som sagt vasen, en blomsterpotte
med rosemotiv, en hvit porselensramme, en bilderamme i
sort, ett lite veggskap med potensiale og tilslutt en kurv.

FORNØYD!!!

Etterpå bar det av gårde får å hjelpe
lillesøster med ett malingstrøk i stua.
Hun har malt stua si i fargen Sand -
HELT LEKKERT, altså!!!

Nå skal jeg hive på meg turtøyet og rusle en
tur med Prinsessen i finværet,
og i kveld skal vi på fest og feire min gode
kollega, sjef og venns sin 50-års dag.

FULL FART, IKKE SANT???

VI PREKÆS!!!

KOS FRA MANNE

1 kommentar:

  1. Åhhh, jeg måååå bare på loppis!!!!!! Tenk og kunne finne noen go`biter!!!!! Får ta meg liten tur på en eller annen bruktbutikk til uka!!!!! Snakkas!!!!!klemz

    SvarSlett