5. april 2010

OHHHH - GLEEEEEEDE!!!

Disse vakre nyutsprungene blomstene møtte meg da
jeg kom inn i stua i dag morges, og satte meg i skikkelig
vårstemning på en ellers grå og trist dag.

Etter to dager med sol er nå regnet tilbake,
så i dag får jeg pusle litt inne igjen.
Det vil si - brannmuren skal få sitt andre strøk -
forhåpentligvis skal jeg få sydd flere
puter til slagbenken - litt vasking av klær, eller skal
jeg si sokker (MAKAN TIL FORBRUK) - og ellers gjøre
forberedelser for en ny arbeidsuke/skoleuke.
Også skal vi ha skinkestek til middag i dag - med
hjemmelaget saus selvfølgelig, noe som også krever litt tid.

Frokosten er inntatt - så da er det vel bare å begynne.

HA EN STRÅLENDE SISTE DAG I PÅSKEFERIEN, FOLKENS!!!

KOS FRA MANNE

PS!!! MINNER OM AT JEG NÅ ER INNE I DEN SISTE
UKA MED MIN GIVEAWAY!!!
MELD DEG PÅ HER

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar