29. april 2010

Ting med affeksjonsverdi...

I kveld har jeg stullet og stellet i stua og plukket frem litt fra
skapene. Tingene er ikke gamle, men er arvet og er av stor
affeksjonsverdi. Kanna var noe kællen hadde i skapet når
jeg flytta inn (kan ikke kalles arv det kanskje - Hi-hi).
Men jeg synes den er enkel og vakker. Sukkerskål og
fløtemugge m/kaffeservice komplett
til tolv er arvet fra min farmor.
Koppene sparte mamma på da hun var ung.

Ellers er jeg godt i gang med ansiktsløftning-prosjektet i gangen.
Har en idè i hodet om hvordan det skal bli - så nå
er det bare å se om resultatet blir som forventet.

I morgen er det helga, og kællen skal på Oldboys-aften.
Det vil si - jeg får huset for meg selv.
Vel, nesten da - lilleprinsen har spurt om
overnattingsgjest, og jeg har sagt ja.
Men koselig det, de har jo TV-stua oppe,
og etter maten blir nok de sittende der.
Kronprinsen skal vel som gutter
flest i den alderen, en tur på byen.

Nå skal jeg ta en runde her i
Blogglandia før jeg tar kvelden.

MANNE

OG, JA - DET GLEMTE JEG NESTEN

HJERTELIG VELKOMMEN TIL NYE OG GAMLE FØLGERE,OG TUSEN TAKK
FOR ALLE KOSELIGE KOMMENTARER!!!

3 kommentarer:

  1. Nydelige saker. Helt etter min smak!!! Klemz

    SvarSlett
  2. Hei :-)

    Så fine ting du har :-) koselig med slikt som går i arv :-) betyr liksom ekstra mye da :-)

    Koselig blogg du har!

    Ha en fin helg :-)

    SvarSlett
  3. Så flotte ting du har arvet ! Så kjekt med slike ting som gir en gode minner :-)

    Ønsker deg en fiiin kveld !
    klem, Nostalgia

    SvarSlett