3. mai 2010

Blonder på kjøkkenet...

Utrolig hvor fort denne dagen har gått.
Synes egentlig ikke jeg har fått gjort så mye i dag.
Men sånn er det jo inni mellom.
Etter inspirasjon fra en annen blogg (husker dessverre
ikke hvem), har jeg pyntet hyllene på kjøkkenet med blonder.
Synes det ble utrolig fint. Blondene koster
ikke all verden, og kan enkelt byttes ut.

Kællen ble med som bærehjelp på Plantasjen så
jeg fikk kjøpt prydbark. Utrolig mye fint der nå,
men uteplanter får foreløpig vente, for her har de
meldt sludd/snø de nærmeste dagene.
Men en ny grønnplante fikk bli med hjem.

Som jeg fortalte i går måtte jeg også innom Obs
for å kjøpe nye lister til prosjekt ansiktsløftning.
Så det har jeg også fått gjort, og kællen har
lovet å hjelpe meg med sagingen, så da går
det forhåpentligvis bra denne gangen.

Men nå skal jeg ta kvelden.
Er faktisk litt trøtt til en forandring.

PREKÆS!!!

MANNE

2 kommentarer: