23. mai 2010

Litt arbeid og masse koooos...

Fått gjort en del i dag også, men litt mer kos
enn arbeide. Har fått grunnet kledsstativet, og i morgen
skal det forhåpentligvis få det første strøket med hvitt. Ellers har
jeg stæsjet på terrassen i dag. Det ene gamle vinduet fra hønsehuset
har kommet opp på veggen. Ett av to gamle nattbordene jeg
hadde har blitt blomsterbord. Ei smijernshylle som jeg tidligere
 hadde i gangen, ble fin her. Gjør jo ikke noe om den blir litt
rusten etterhvert. De flotte margarinkassene
 som sto igjen i hønsehuset fikk jeg forbarmet
meg overfør kællen slo dem til pinneved. Når han
skjønte hvor fine de var, måtte også han
 ha en å sette bakpå veteran-mopeden.
Fremdeles ingen blomster - noe som skyldes en forestående konfirmasjon.
Vil jo at de skal være finest mulig denne dagen.

Været har vært fint i dag også, selv om
det ikke har vært like varmt som i går.
Nå regner det sånn ute at takrennene ikke
klarer å holde unna. Og flere mørke skyer
truer fra nord. OBS-OBS!!! Nå lynet det
også, så da får jeg "legge av".

HA EN FORTSATT FIN 1. PINSEDAG!!!

MANNE

7 kommentarer:

  1. så herlig da.. godt å kose seg, pluss at man får gjort noe fornuftig samtidig :)

    Kjempe fine bilder :)

    Ha en flott kveld videre :)
    Klems

    SvarSlett
  2. Veldig fine bilder!!! Der blir det koselig i sommer, assa!

    SvarSlett
  3. Ja løp og kjøp! Det er så gøy å spraye så nå går jeg snart løs på nabo'n lager ;-) Så koselig det er på terrassen din! Utrolig hva litt gruppert stæsj har å si. Blir sikkert ekstra flott når det kommer blomster i alle pottene også :)

    SvarSlett
  4. Nydelig utebilder!!!! elsker blandingen av gammelt og nytt,- og GJENBRUK; HE-HE: Jeg prøver meg frem for og finne den perfekte headeren som viser hvem jeg er, og i og med at det bare er noen uker sin jeg fant PICASA for MAC, så blir det mye utskiftninger av headeren, med andre ord prøving og feiling. Akkurat nå sliter jeg med at headeren blir for smal, og det har med malen min og gjøre. Så jeg må se om jeg får fikset det, men i går var nettet her på campen så overbelastet, at det ikke var mulig og laste ned bilder, og andre ganger gikk det en time. Du har en fantastisk skrift på headeren og bildene dine. vil du fortelle meg hemligheten? Ha en fin dag!! klemz Grethe

    SvarSlett
  5. Hei♥
    Så lekkert ute på din altan♥
    Maaaange lekre detaljar som er akkurat i min stil:)
    Dette vil eg sjå meir av:)Nydeleg blogg og heim!

    Tusen takk for gode ord og ♥lig velkomen som følgjar til min blogg:)
    God 2.pinsedag fortsatt til deg♥
    Klem frå Astrid:)

    SvarSlett
  6. Trekasser får man jo aldri nok av, de er fine til så mye.

    SvarSlett
  7. Hei!

    Så fint!:) Ikke domt å henge gamle vinduer på veggen ute,det var kjempefint!:)

    Ha en fin uke!

    Klem

    SvarSlett