29. mai 2010

Da ho mor gikk amok...

En hyggelig "spontan" invitasjon inspirerte til en liten blomstergave,
og etter jobben stakk jeg innom ett gartneri like i nærheten.
Tenkte jeg skulle kjøpe en ampel med vakre uteblomster til vår venninne.

Idet jeg går innenfor porten på gartneriet lyser ett stort gult skilt mot meg.
3 ampler for kr 249,-

3 for kr 249,-!!!
Og store og flotte var de - og det gjaldt for alle typer og
størrelser. Skjønner dere at ho mor gikk amok. Hadde ennå ikke
kjøpt inn noen blomster i påvente av konfirmasjonen.

Vel, det har jeg nå!!!
Skal si det duftet herlig i bilen hjem.

Kvelden har vi tilbrakt i HYGGELIG selskap og
med NYYYYDELIG MAT!!!
Vertinnen fikk en stor og flott lys lilla Surfina.

Nå er det kvelden for oss, skal forhåpentligvis
få gjort mye i løpet av morgendagen.

PREKÆS

MANNE

2 kommentarer:

  1. Oj, det var jo et supert tilbud - heldige deg. God helg. Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg Marianne! Litt av et kupp du har gjort. Det var jo innmari bra pris, og så fine da. Jeg kjøpte 4 ampler for noen uker siden, tror nok jeg betalte mer enn deg ja..... Gøy med gartnerier, går masse penger der. Ønsker deg en super uke!
    Klem

    SvarSlett