4. mai 2010

Lar bildet tale for seg selv...

3 kommentarer:

  1. Ja, hva skal man si????? Her nord i fylket kom snøen ferdig måket, men du verden hvor jeg frøs på hendene. Skulle hjem en liten tur, og det innebærer for fruens del at ho må stå opp med fuglene (les: Gubben). Vovvene prosterte på og måtte dra hjem, de gikk og la seg på soverommet i campingvogna, og nektet og komme når vi ropte på dem:DDDD Og når jeg kom hjem til Moss, hva ligger da her og venter???? En cd som jeg gleder meg til og høre på senere i dag!!!!!! Den vil være helt perfekt og høre på mens jeg skrubber gulver hos svogers:DDDD en stund siden jeg var der og overhalt linoleumen, så det er nok best og ta en liten skrubb. :(((((( Ha en fin-fin dag, kjære!!! klemz

    SvarSlett
  2. Nei, nei, nei, nei! Det ma bli SLUTT na! Trosten ma vaere at du vet at det ikke blir liggende... ialle fall ikke lenge...

    SvarSlett
  3. Ja i dag fikk jeg sjokk når jeg våknet. Sånt skal vi vel ikke ha noe av det er jo tross alt Mai.Mann min påsto at jeg så helt sjokkert ut når jeg våknet i dag. Nå vil vi ha sol og sommer.

    SvarSlett