27. mai 2010

Ting jeg er ekstra glad i...

I dag har jeg fått ett lite pusterom fra konfirmasjons forberedelsene.
Først på EU-kontroll med bilen, deretter hjem å lage middag,
for så og forte seg avgårde for å se lilleprinsen spille fotballkamp.
Bitende kaldt og tap, men også veldig koselig å
få pratet litt med ei god venninne.

Vel hjemme igjen har jeg satt over en vaskemaskin,
støvsuget ett tonn med hundehår (inne i sin
verste periode nå) og ryddet litt.
Ganske høyt tempo i dag også, altså,
men formen er i hverfall bedre.

Lenge siden jeg har hatt ett innlegg om ting jeg er
ekstra glad i nå, så her kommer ett.
Vakre gamle lysestaker arvet etter mormor. Nydelig utskjæringer
og dessuten blytunge. Fikk en omgang med sølvpuss i går,
og nå skinner de igjen i all sin prakt.

2 kommentarer:

  1. Hallo kjære!!! snufs, snufs,- jeg feldte noen tårer sjøl også, he-he. Pusterom?????? høres ut som du rekker mer i løpet av fem minutter, enn jeg rekker på en måned:DDDDDD Nydelige sølvlysestaker!!!! Man kan jo undres på hva som våre barnebarn kommer til og samle på fra vår tid, he-he. Stressless, laptop eller cd-spilleren min?????, hmmmmmmm Masse klemzer fra Grethe

    SvarSlett
  2. De var kjempe lekre, de lysstakene!!:D

    SvarSlett