30. mars 2010

5 ting som gjør meg glad og lykkelig...

Dersom dagen min ikke blir akkurat som jeg ønsker, prøver  jeg å fokusere på det positive i livet  mitt. Gjør jeg det - GÅR DAGEN STORT SETT SOM EN LEK.

Etter oppfordring fra
 Christine med bloggen Hvit Stil hiver jeg meg på stafetten.

5 ting som gjør meg glad og lykkelig...
  • Glad for at jeg har en snill og kjærlig mann
  • Glad for flotte barn
  • Glad for fantastiske søstre og foreldre
  • Glad for at jeg har en jobb som jeg stortrives i
  • Og i dag er jeg EKSTRA GLAD FOR AT DET ER PÅSKEFERIE!!!

    Hva gjør deg glad?
Tar du utfordringen - skriv gjerne i kommentarfeltet under dette innlegget eller på egen blogg.

KOS FRA MANNE

1 kommentar:

  1. Gir du meg stafettpinnen????? For dette blir jeg med på!!!!! Særlig ved at de som føler seg kallet, kan bringe den videre!!!!!! Klemz

    SvarSlett