3. mars 2010

I love finn...

Nei, kællen heter ikke Finn. Jeg mener finn.no. I løpet av noen måneder har jeg klart å innrede nesten hele stua med møbler "derfra". To flotte (like) skjenker i eik, en TV-skjenk i eik og dagens kjøp, en 3+2 Ektorp salong!!!

Eneste problemet nå er at den gamle salongen fremdeles står der. Det vil si at det nå står to store salonger i ei ganske så lita og fullmøblert stue. Not good!!! Men jeg håper det ikke drøyer så alt for lenge, for jeg  har lagt den gamle salongen ut på finn.no (selvfølgelig). Foreløpig dårlig respons, for det ligger jo bare tusen andre der fra før, så det blir vel at jeg ringer Varmestua i morgen og spør om de trenger'n. Hvis ikke har kællen sagt at'n skal brenne'n opp. ;)

IIIIIKKKK!!! Gleder meg sånn til å få alt på plass - og ingenting er som å ha noe å glede seg til!!!

Vi "prekæs"

Kos fra Manne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar