19. mars 2010

TV-benk med personlig toutch...

Denne flotte TV-benken fant jeg på finn.no til under halv pris av hva den selges for i butikken.

Etter å ha fyllt det ene skapet med en haug med cd'er og annet elektrisk stæsh, og det andre med alle englene mine som nå sover sin søte søvn, synes jeg det ble lite pent.

Men med blondegardin fra mamma som jeg klippet til og stiftet fast,synes jeg det ble mye finere. Og en annen ting: Fjernkontrollen til den stygge dekoderen fungerer gjennom gardina.


1 kommentar:

  1. Heisann
    Så kjekt at du la igjen en hilsen i bloggen min, for da fant jo jeg bloggen din =)
    Setter stor pris på at du likte bloggen min og vil legge deg til som følger. Synes bloggen din er schmekker, så jeg velger å følge din. Legger også link til bloggen din i listen min, slik at jeg kan stikke innom fra tid til annnen. Ha en strålende helg - klem fra din nye bloggvenninne

    SvarSlett