7. mars 2010

bursdagsfeiring avlyst...

Så skjedde det som man ikke kan forutsi på forhånd. "Bursdagsbarnet" har kastet opp i hele natt, føler seg skikkelig tufs og vi har derfor valgt å avlyse selskapet. Kan jo ikke ta sjansen på at hele slekta blir smitta, og ryktene sier at det har gått omgangssyke i flere omganger i distriktet i flere uker.

Heldigvis har jeg bakt boller og kaker som stort sett kan fryses, det vil si bortsett fra ostekake. Så i dag blir det ostekake til lunsj (litt sent kanskje), middag og kvelds. :)














 
 
Gulp, tror det holder med ett "lite" stykke, jeg...

Fortsatt god søndag!!!

1 kommentar:

  1. Uffa meg.. stakkar bursdagsbarnet! Sender en god bedringsklem!! håpser det hjelper!!
    Sååå koselig at du følger meg, det setter jeg stoooor pris på :)
    Klem til deg!

    SvarSlett