21. mars 2010

Søndagskos og sommergardiner...

Utrolig hvor fort helgen går, og søndagen er allerede her. Ruskevær gjør at det frister å holde seg inne i dag, men både jeg og prinsessen har godt av en tur så det skal vi nok få til. Ut på tur, aldri sur - regn og vind, samme sinn. :)

Kvelden i går var jeg stort sett alene, så da benyttet jeg selvfølgelig den til litt kreativitet på hobbyrommet. Fikk sydd meg en pute av linstoff som jeg kjøpte på Ikea og blonder som jeg hadde liggende. Artig å kreere uten mønster, for da blir jo hver enkelt ting mer personlig.


Ellers har jeg tenkt til - JA TENKT TIL å skifte til sommergardiner i stua i dag. Men vi får se hva som blir gjort, for skal man skifte gardiner må man jo vaske vinduer også synes jeg. Så kanskje, kanskje...

Nå skal jeg vekke prinsene og rusle litt her inne før jeg og prinsessen tar oss en tur ut.

FORTSATT GOD SØNDAG!!!

MANNE

1 kommentar:

  1. Heisann
    Flotte puter du har sydd. Jeg har akkurat kjøpt nye sommergardiner til stuen, men må vente litt til før jeg henger de opp for de er tynne og hvite.

    Ha en fin dag - klem fra meg

    SvarSlett