23. mars 2010

Roses...

Det samme gjentar seg hver gang  jeg har lyst på nye gardiner på kjøkkenet. For det første kan jeg kun ha liftgardiner (skyldes en feilmåling når vi skulle ha på plass kjøkkeninnredning etter oppussing). Og for det andre finner jeg aldri eller sjeldent liftgardiner som jeg liker.

Alternativet er da og sy selv. Disse gardinhøydene fikk jeg til 70 % hos Kid!!!


Og resultatet ser dere her. Liftgardiner til to vinduer, trekk til sittepute på krakk og to pynteputer.


De hvite putene har jeg sydd av ett gammelt laken.

PS!!! Jeg nærmer meg 1000 besøkende med stormskritt!!!
Og som seg hør og bør planlegger jeg en liten giveaway!!!

FØLG MED, FØLG MED!!!

MANNE

1 kommentar:

  1. Nydelig gardiner, hadde vært perfekt på soverommet mitt!!!!! gleder meg til din Giveaway! Klemz

    SvarSlett