25. mars 2010

Når far vil glede mor...

  • Da kjører'n og henter møbler som mor har funnet på finn.no til alle døgnets tider (og bærer seg også til tider halvt i hjel)
  • Er med som sjåfør på Ikea uten å mukke (etter å ha smuglest mors bekymring om krakilskt mannfolk)
  • Snekrer etter mors instruksjoner
  • Lar mor ta alle avgjørelser når det gjelder farger og materialer ved oppussing
  • Viser stolt frem resultater etter oppussing og forandring når vi får besøk
  • Gleder seg over antall besøkende på bloggen til mor og skryter "uhemmet" av den til andre
    (rødme, rødme)
  • Skryter av maten uansett om vi andre ikke er enig (da blir jeg forøvrig IKKE SÅ bli')
  • Lytter'n med halvt øre, og monterer speil i ei gammel ramme som fremdeles trenger noen strøk til med maling (som forøvrig ble så fint at mor måtte test-henge det før det får de siste strøkene)
Min kjære har skjønt det!!!

MANNE

4 kommentarer:

  1. Herlig mann du har!!!! Ligner veldig på min, skjønner jeg!!! sikkert derfor vi har vært gift i snart 27 år......... gubben min har skjønt hvordan han smører meg!!! Lykke til videre!!! Klemz!!!!

    SvarSlett
  2. Hi, hi - ganske like vi kanskje!!!

    Klem!!!

    SvarSlett
  3. Åh så mycket fina bilder du har, hoppade dock högt när musiken började, hihi! Det var jag inte beredd på! Vad pysslig du är och va underbart pyntar! På återseende kära du/Tess

    SvarSlett
  4. Heia Marianne

    Så fin blogg du har.Er her inne rett som det er,morro og se hva du driver med.Du er jammen litt av et rivjern, kan jeg få litt av energien din.Utrolig flink er du.Klem.....

    SvarSlett