9. april 2010

And the winner is...


♥♥ TUSEN, TUSEN TAKK!!! ♥♥♥
 
Først og fremst vil jeg takke for alle koselige tilbakemeldinger.
Blir helt varm om øra fra tid til annen, jeg.

Utrolig er det også at jeg på så kort tid har fått så
mange følgere til bloggen min. Det er jeg UTROLIG STOLT over.
Det er utrolig motiverende, og jeg håper jeg kan glede og inspirere
også fremover, slik andre bloggere gleder og inspirerer meg.

Så til trekningen i min aller første Giveaway.

Hele 28 stk. var med på trekningen!!!
Og trekningen ble i rettferdighetens navn foretatt av Kællen.

Aller helst ville jeg gitt dere en gave alle sammen.
Men da tror jeg det hadde blitt rimelig slunkent i lommeboka, gitt. ;)

Og vinneren er:
Christin Solheim
som skrev som følger:

"så vakkert !
nyyyyydelig side -
vakker sang & bilder -
De englene forelsket jeg meg i -
ønsker deg & dine kjære en herlig weekend -
& Tusen takk for den gode følelsen siden
din nå har gitt meg -jeg er klar for å ta fatt på en ny dag-"

Kjære Christin - send meg din
adresse på mail: ma-bra3@online.no
så sender jeg deg gaven.

Og til alle dere andre:
Tusen takk for at dere deltok på min giveaway!!!

NÅ SKAL JEG TA PLASS I ARMKROKEN TIL KÆLLEN
(TAKK FOR AT DU ER SÅ TÅLMODIG, MIN KJÆRE!!!)

HA EN FORTSATT FIN FREDAGSKVELD, FOLKENS!!!

KOS FRA MANNE

1 kommentar:

  1. titt tei
    stikker bare innom for å ønske deg en deilig lørdag ;);)
    klem bea-cici

    SvarSlett