12. april 2010

En furu-hylle fikk en ansiktsløftning...

I gangen vår har alle furumøblene blitt malt i brunsort.
Synes det er lekkert!!! Det eneste "problemet" med
dette er at man må tørke støv HELE TIDEN!!!

Hylla var opprinnelig furu (dessverre ingen før-bilde),
men er nå brunsort. Har brukt en tapet-rest fra vindfanget.

Ellers ser det ut til å bli nok en strålende dag. Litt frost
har det vært i natt, men ikke mye å snakke om.
Nå skal jeg ta meg litt frokost for så å reise på jobb.

HA EN STRÅLENDE MANDAG, FOLKENS!!!

PREKÆS

MANNE

3 kommentarer:

  1. heisANN !! Vil takke deg for en veldig koslig kommentar jeg fikk av deg !!
    Koslig å få nye lesere....blir alltid glad når jeg får meg nye lesere...
    Oh så vil jeg takk for at du viste oss makeover på hylla...og at annent enn hvitt er mulig !! Den ble veldig bra...fin tapet også.

    Klem fra Irina

    SvarSlett
  2. Så fantastisk nydelig hylle. Hjemme går det meste i antikkhvit, men skal starte på en runde med litt alternativ farge. Har lurt litt på å male noe i sort!!! I Blogglandia går det som regel i hvit, så det er flott og se at noe satser på noe annet. Jeg skal nå starte på oppussing av diverse gamle og oppbrukte møbler på campen!!!! Og har for første gang i mitt liv kjøpt sort lakk og sort maling!!!! Gleder meg!!! Klemz

    SvarSlett
  3. Fin hylla ble;o) Gjenbruk er gøy, ikke sant. Hyggelig at du vil være med på min give-away også...lykke til. Ække fra Frækksta vel? Klem fra Maliva

    SvarSlett