3. april 2010

What's missing...

Som sagt så gjort - dagen har vi tilbrakt ute i SOLA.

Har fått vaska bilen innvendig -  og det var på tide altså, FYTTIRAKKER'N!!!

Så en liten KVIKKLUNSJ-pause før jeg gøyv løs på veranda'n. Og jeg har feia og vaska til den store gullmedalje. Og  pynta inngangspartiet.

Men OBS - WHAT'S MISSING???

Der har du meg liksom. Gjør ikke noe på utsi'a husets fire vegger
før det er ordentlig varmt i været. Som i dag.
Og hva fant jeg ut i det butikkene stengte?

SKULLE KANSKJE HA HATT NOEN BLOMSTER, ELLER!!!

Ja, ja - ikke så mye å få gjort med det nå - og det begynner det
 faktisk å bli litt kjølig ute, så da trekker jeg inn i varmen igjen.
Og blomstene kommer nok tidsnok på plass.

Nå skal jeg fylle påskeegga til guttæne og få ordnet litt mat.

SEE YOU!!!

KOS FRA MANNE

PS!!! Kællen er ikke særlig bli', for jeg har tatt de gamle
ynglingsstøvlene hans og bedt han om å kjøpe nye.
De gamle tar seg jo så fint ut på trappa, må vite.

1 kommentar:

  1. Var kanskje på tide at kællen byttet ut støvlene? De ser litt antikke ut? Og da er de jo mye finere å ha til utsilling he-he. Vi har hatt blå himmel her på Larkollen camping også!!!! Det var så deilig og se noe annet enn grått og vått!!!!! klemz

    SvarSlett