8. april 2010

Nææmen, en Award til meg???

Tenke seg til. Jeg har fått min FØRSTE AWARD, og
den har jeg fått fra min nye venninne med bloggen Hjertedamas blogg.

TUSEN, TUSEN TAKK!!!

Med den følger en forventning om at:
* Awarden skal kopieres til min blogg
* Så skal man linke den til den hyggelige
personen man har fått den fra
* Deretter skal man fortelle 7 interessante ting om seg selv
* Og tilslutt sende den videre til 7 andre bloggere som en
synes fortjener en liten oppmerksomhet

 Ikke lett å finne 7 interessante ting om meg
selv, men gjør ett forsøk
 
* Har det ikke så ryddig overalt som det kan se ut fra bildene på bloggen  ;)
* Drømmer om et hus med alt på en flate
* Liker IKKE hagearbeid - men liker å ha det pent i hagen
* Gikk meg kraftig ned i vekt og i superform i løpet av halvannet år
* Blir forlegen av skryt (ros)
* Håper å kunne være til inspirasjon for andre
* Fikk min første og siste tatooering i september i fjor

Hmmmm - litt av hvert her - kanskje/kanskje ikke av interesse for andre.
 
Awarden sender jeg videre til:
 
Mitt hvite hus
Jannickes hjemmekos
My home is my castle
Tines kreative hjørne

Hadde ikke hatt problemer med å gi den til flere,
altså, men regler skal vel følges.

Vil samtidig minne om at det SNART blir trekning på min Giveaway.
Og har du ikke meldt deg på, har du har fremdeles mulighet frem til kl. 2000 i morgen kveld.

KOS FRA MANNE

5 kommentarer:

  1. Grattis med award :)
    Kjenner meg godt igjen i mange av dine punkter. Ønsker deg en fin dag.
    hilsen anita s

    SvarSlett
  2. Hei igjen! Jeg er glad i blomster og sånn, men ikke hagearbeid!!! Og har hus med alt på en flate, med det er ikke ryddig for det, uæææhhh. Kunne du tenke deg og gå inn på eposten din,og sende en beskrivelse av hva du gjorde og gjør for å gå ned ivekt?. epostadressa mi er: hjertedamasblogg@gmail.com klemz

    SvarSlett
  3. Heisan!

    Tusen takk for award og grattis til din!
    Veldig glad for den, og fordi du tenkte på meg.

    Klem

    SvarSlett
  4. Tusen tusen takk for awarden!!!
    Klem

    SvarSlett