24. april 2010

A sunny saturday...

Tulipaner på hell...

I dag skinner sola fra skyfri himmel her nær svenskegrensa,
og forhåpentligvis blir det så varmt i løpet av dagen, at det
kan bli gjort litt hagearbeid -BLÆÆÆÆH!!!
Men det må jo gjøres - og jo fortere det blir gjort,
desto mer kan jeg NYTE senere.

Ble ikke noe blogging på meg i går, vilket er
ganske rart, for jeg har jo stort sett blogget
hver dag siden jeg startet i februar.
Men hadde liksom ikke noe å blogge om,
så da var det like godt å la være.

Fredagskvelden foreløp stille og rolig.
Koste oss med reker og loff og litt øl i går,
ja jeg vet - ØL liksom, men dessverre var vi
tomme for hvitvin. Og det smakte faktisk godt.
Etterpå gikk kællen og jeg en tur med
prinsessen før vi plasserte oss foran TV'n.

Mor har imidlertid ikke ro i rompa (som vanlig),
og måtte finne på noe. Så enda to nye lamper
ble sjuset, denne gang med en annen type
blonde. TOTAL FORANDRING, ALTSÅ.
 Blir så mye finere.  Det eneste er at plutselig passer
ikke min siste innkjøpte lampe fra Ikea så godt lenger.
Så nå har jeg tenkt til å sy en ny lampeskjerm
til denne. I lin kanskje, eller ut av et
gammelt bomullslaken. Også blonder da, det
må til. Skal se hva jeg for gjort i løpet av helga.

Nå skal jeg gjøre meg klar til helgens loppemarked,
MÅ DET - BARE MÅ DET.

Ok, da - her er resultatet av gårsdagens sjusing...
Og ja, lampene har også fått en omgang med Chromspray...

VI PREKÆS, FOLKENS!!!

MANNE

1 kommentar:

  1. Hallois!!! Stæsjing er morsomt. Bare litt trist at det hele tiden er noe små stæsjes, for og passe inn. hmmmm lurer på hva jeg gjør, når min Gubbe lille ikke passer inn lenger....... Kler han i blonder, og sptraymaler `n litt???? He-he. Og sliper`n litt i kantene med sandpapir, så han passer i stilen:DDDDDD Her går det nok mer i maling, enn i søm. Nei, nå får jeg stæsje fjeset, og ta en runde på campene med mine to jenter!!! for etter på blir det grillfest!!!!! Og i morgen skal vi til Halden, for da skal vårt yngste barnebarn døpes. i Dåpskjolen som jeg har designet og sydd!!!!!! Blir morsomt og se:DDDDD Klemz

    SvarSlett