13. april 2010

Vaffelkos på en mandag...

Også på en mandag, da!!!
Lilleprinsen svingte vaffelpressa i går, og
disket opp med vafler med syltetøy og melk ved siden av.
Dekket bordet gjorde han også, og overrasket både far og mor.
Det koselige var at alle var hjemme ♥♥♥
Mmmmmmmmmmmmmmmm - smakte helt HERLIG!!!

Ellers så tilbrakte jeg noen kreative timer igjen
på hobbyrommet i går kveld,men måtte stadig
ut og se hvordan det gikk med gutta.

FOR NÅÅÅÅÅÅ
har vi endelig fått lov til å rive dette IRRITASJONSMOMENTET!!!
Naboen har hatt bruksrett på dette, men nå har vi fått det "tilbake".

Mor synes det går ille sakte - MEN NÅ ER rivningsprosessen
i hvertfall i gang!!!

Men oisann som tiden går - nå må jeg komme meg av gårde på jobb.

PLUTSELIG ER JEG TILBAKE!!!

PREKÆS

KOS FRA MANNE

1 kommentar:

  1. Jepp, det minner meg på at jeg blir nødt til og ta med bakeboller, visp og vaffelpressa hit ut til campen!!!! For brått så er rosesesongen her, og da forventer mine "små" sønner vafler, krem og rosegelè. Det beste med våren, er alle orventningene som ligger foran!!!!! Klemz

    SvarSlett