3. april 2010

Sol ute - sol inne - sol i hjertet - sol i sinnet...

Lurer på om jeg skal henge dette bildet på brannmuren...

Mmmmmmmm - våkent til strålende sol i dag,
og ifølge yr.no skal det vedvare hele dagen.
Dermed blir det nok utedag for meg. Alltid noe som
trengs å gjøres ute  på denne tiden av året.
Bilen trenger en vask innvendig og terrassen trengs og feies.

Må bare en liten tur avgårde og handle mer maling først. For jeg klarte selvfølgelig ikke å vente, og muren fikk det første strøket i går. Og jeg skal si den sugde. Nesten tre liter med maling liksom forsvant bare. Synes imidlertid at det dekket veldig godt så kanskje det holder med to strøk.
Vi får se. Ordentlig pirkejobb var det i hvertfall og
tok mye lenger tid enn jeg trodde.

Møkkaprogram på TV i går resulterte også i sittepute og tre nye pynteputer til "påske-prosjektet" (slagbenken), så nå begynner det å ta form.

Nå venter frokost med kronprinsen og så en liten kjøretur.

VI PREKÆS!!!

KOS FRA MANNE

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar