21. april 2010

Konfirmasjonsforberedelser...

I det "stille" har jeg i lengere tid vært i gang med
konfirmasjonsforberedelser. Og jeg kjenner at skuldrene
senker seg mer og mer etterhvert som jeg krysser
av lengere og lengere ned på
lista over hva som skal gjøres.

Laget og sendt invitasjon

Bestilt koldtbord hos Kokkeline
Heldige "meg" har fått bestilt mat herfra!!!

Kjøpt dresser til ”småprinsene”
Kun sko og belte gjenstår

Bestemt meg for og kjøpt inn til bordpynt
Papirduker av god kvalitet kjøper jeg på Staples (Binders)

Fremdeles en del som gjenstår, men nå uten stress.

Lage sanghefte
Noe lilleprinsen har ettertrykkelig sagt at han IKKE vil ha

Sende bunad (mor) og dress (far) på rens
Så snart 17. mai er over
 

Bestille marsipankake
Har ikke helt bestemt oss om vi skal gå for bilde eller tema.

Konfirmasjonen skal vi ha hjemme og diverse
forberedelser er i gang både ute og inne.

Ute på verandaen har vi tenkt til å sette opp ett
party-telt. Både for å skjerme mot sola og eventuelt regn.

Inne har vi tenkt til å dekke langbord i stua.Vi blir ca. 20 personer.
Diverse møbler må nok lagres i garasjen noen
dager for å få plass, men det går nok bra.

FOR MEG HAR NEDTELLINGEN BEGYNT,
OG JEG GLEDER MEG!!!

2 kommentarer:

  1. Glad jeg er ferdig med det styret. Vi skal i barnedåp til søndag. Men det er en sånn stille og rolig sak, med ca 20 stk, Hva jeg skal ha på meg, er en annen sak. he-he. Spiller egentlig ingen rolle, for det er ikke meg som er hovedpersonen. Det er ei lita nydelig prinsesse, som skal døpes i Bestemors egen designede og selv sydde dåpskjole. Antar at det kan bli ganske artig og oppleve:DDD klemz

    SvarSlett
  2. Virker som du har full kontroll på dette.
    klem anita s

    SvarSlett