17. april 2010

Med servise fra Ikea...

har jeg dekket Taco-bord.
Dette serviset kjøpte jeg for snart åtte år siden,
først og fremst for at vi trengte nytt.
Dessuten var det billig, og da gjør det jo ikke så mye
om noe går i stykker, eller om mor har lyst til å fornye.
 Men nå har det seg slik da at ikke en eneste tallerken, asjett,
suppeskål, kopp eller skål har gått i
stykker på alle de åra. Slå den, a!!!

Så sitter jeg med det samme serviset da. For selv
jeg skjønner at servise som er komplett
og helt ikke byttes ut sånn uten videre.
Selv om jeg mange ganger har hatt lyst!!!

Heldigvis er serviset nøytralt av farge, og med litt farger
i servietter og brikker tar det seg ganske så godt ut.

GOD LØRDAGSKVELD,  FOLKENS!!!

KOS
FRA
MANNE

2 kommentarer:

  1. Praktisk med et nøytralt service!!!! Har veldig lyst til og skaffe meg et!!!! Mine fin-servicer er med roser på, et fra femtitallet og et nyere. Alltid problemer med servietter. Så jeg får ta en tur på ikea og sjekke ståa, men med veldig god tid!!! Vi stikker innom mens vovva vår er på hårnapping på Skedsmåkorset, og da må vi løpe igjennom Ikea. Så tid er en must!!!! klemz

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Så hyggelig du fant veien inn til meg...
    Velkommen skal du være som følger hos meg ♥

    Har ikke vært her inne på snart en uke pga mye ting som skjer i familien.
    Men har planer om et innlegg i dag da ;)

    Ser ut som vi har en del felles, så legger meg til her hos deg jeg også :)

    Titter innom deg snart igjen !

    SvarSlett